מה עושים כשלינקדין נחסם?!

סיפור מטורף שקרה לי שבוע שעבר – קרייסיס רציני עם לינקדאין שנפתר באמצעות הד האנטינג מדויק

הכל התחיל בגלישה רגילה בלינקדאין, הרגשתי שמשהו שם לא בסדר.
אין לי גישה לתגובות, לא יכולה לענות לאנשים בפרטי, והכל משובש ולא עובד. מה עושים?

פתחתי טיקט, נענתי בתשובות גנריות של "תנתקי ותחברי". ובינתיים התגובות בפרטי הולכות ומתרבות וכבר יש כמה "למה את לא עונה?!" ו"איפה את?! את פה?" (פה לא פה לא פה פה), מצב נהיה מייאש.

במהלך דרכי לפתרון (אולי), נזכרתי שלפני שבוע היה משהו בבילינג (הסליקה), חברת האשראי ביטלה לי את הכרטיס והגיע כבר חדש .
עשו לי פישינג על הכרטיס ומשם כלום כבר לא עבד.

הרמתי טלפון לקולגה יקר להתייעצות צפופה,
שאמר לי "דנה תתעוררי מיד!" תחזרי למקורות !
מקורות ההאנטינג! אז יצאתי לדרך לאתר את אנשי המפתח הנכונים.

איך צדים בלינקדאין אנשים בלינקדאין? זה יותר מוזר ממה שזה נשמע, כי אני לא צריכה מישהו מהתמיכה איתם כבר מתנהלת,
צריכה מנהלי צוותים שיהיה להם בעיקר אכפת ויוכלו להזיז, לזרז, ולברר בין המחלקות בילינג /פיתוח, מה זה הבאג הזה שנחת עליי
?!

לאט לאט עליתי באסקלציה למנהלת בארה"ב של המנהל בדאבלין, ועוד פלאו אפ, וחלק לא מגיבים, ומתקשים להבין,
אבל מתחילים לראות את התמונה הגדולה, שיש פה באג הזוי ועד שהוא לא ייפתר אנחנו אבודים… או לפחות אני….
אבל החבר'ה בלינקדאין לא ויתרו ומנהלת אחת של הבילינג פונה לצוות מהפיתוח והכל מתחבר כמו פאזל ויחד מתחילים לראות את האור בקצה הלינקדאין
.

בעזרת 15 איש, מספר לא מבוטל של טיקטים, כמה ימי עבודה ונחישות משוגעת
הרבה מיילים והודעות אישיות לאנשים הנכונים. אחרי, אני שמחה לדווח שהבעיה נפתרה. הקלה גדולה.

מוסר השכל: לא להתייאש, לא משנה כמה חמורה התקלה, גם כשמתמודדים מול קורפורייט ענק
לא להרים ידיים; יש אנשים טובים בדרך !!
וכן, גם קצת הד האנטינג איכותי לא מזיק אף פעם